Despre noi

Grădinița este tărâmul de basm în care copiii sunt încurajați să viseze, să aibă încredere în ceea ce simt și să-și transforme visele în povestea lor de viață. Sunt îngrijiți și încurajați să-și dezvolte deprinderile de viață autonomă, iubiți și sfătuiți să iubească, învățați și îndrumați să învețe. Credem în excelență, inovație, responsabilitate și respect în actul educațional. 

Grădinița „Trei Ursuleți” vine în întâmpinarea familiei încercând să devină partenerul părinților în creșterea și educarea copiilor atribuind o importanță deosebită dezvoltării libere și armonioase a personalității lor, siguranței și afecțiunii începând de la vârsta de un an.

De acest lucru vă puteți convinge imediat ce veți trece pragul Grădiniței „Trei Ursuleți”!


Baza materială

Grădiniţa „Trei ursuleti” deţine un corp de clădire S+P+E+M pe strada Călărașilor nr. 33, Oradea, județul Bihor. Spaţiile de învăţământ au următoarele dimensiuni: 3 săli de grupă, 1cabinet multimedia, 1 cabinet psihopedagogic, 1 laborator informatică, 3 grupuri sanitare, un cabinet medical, în suprafață totală de 499.94 mp respectându-se astfel prevederile OM 1955/1995.

Ludoteca și sălile de grupă sunt dotate cu mobilier modern şi atractiv, cu materiale didactice recomandate de programa educaţională, materiale didactice diverse, cu o varietate mare de jucării, auxiliare didactice. Baza materială este pusă la dispoziţia copiilor şi cadrelor didactice în mod gratuit de Fundaţia ”Trei Ursuleţi”, precum şi numeroase seturi de jucării şi jocuri instructiv-educative. Cabinetul pshiopedagogic, cabinetul multimedia permite lucrul cu Smart-board-ul, laboratorul de informatică unde grupele mari desfăşoară opţionalul „Informatică distractivă”.

Curtea grădiniţei cu spaţiu verde este amenajată cu jucării de grădină, leagăne şi tobogane.

Spaţiile educaţionale sunt organizate pe centre de interes (Centrul Artă, Centrul Bibliotecă, Centrul Ştiinţă, Centrul Construcţii, Centru Nisip și Apă, Centru Informatică), conform curriculumului pentru învăţământul preşcolar (3 - 6/ 7 ani) aprobat prin O.M. Nr. 52233 din 01.09.2008. Spaţiile şcolare (săli de grupă, cabinetul de consiliere, laboratorul de informatică, ludotecă, dormitoare) sunt primitoare (se asigură cubajul de 5 mc, 6 mc, 8 mc aer/ copil), luminoase, călduroase (cu o teperatură de 18-22 grade). În fiecare sală de grupă există mobilier nou (măsuţe dreptunghiulare - 0,60/ 0.90 m, scăunele personalizate, corpuri cu rafturi), pătuţuri, Home cinema, pianină, dulapuri mari, etajere, etc. Fiecare din spațiile în care se desfășoară activitățile preșcolarilor este dotat cu mijloace de supraveghere audio video.

Clădirea este prevăzută cu rampă de acces, scările au balustrade placate cu policarbonat pentru securitatea copiilor și dispune de următoarele spaţii administrative: 1 secretariat, 1 birou director, 1 birou contabilitate, dotate cu: calculatoare, laptop-uri, imprimante/ multifuncţionale telefon fix, fax.

Grădiniţele dispun de:
  • 1 vestiar filtru pentru copii, dotat cu dulapuri haine, scăunele;
  • 1 vestiar personal didactic și nedidactic, dotat cu dulapuri, cuier haine;
  • 1 bloc alimentar, care respectă circuitul alimentar avizat de către DSP Bihor(zonă recepție, porționare, servire, alimente, recepționate în regim de catering de la unități autorizate de către DSVSA Bihor, respectiv DSP Bihor. Totodată, spațiul alocat bucătariei dispune de o zonă destinată igienizării veselei întrebuințate)
  • 1 sală de mese, dotată cu mese rotunde şi scăunele ce permite servirea hranei copiilor în condiții de igienă corespunzătoare;
  • dormitoare cu pătuțuri modulare.
  • scara de acces avizată PSI

Spaţiul destinat bibliotecii, este dotat cu 4000 de volume de cărţi, 55 cd-uri audio cu poveşti. Cabinetul medical, este dotat cu pat consultaţie, birou, dulap bibliorafturi, dulap medicamente, dulap obiecte sanitare, dulap de prim ajutor, 1 lavoar. Cabinetul de consiliere psihopedagogică este dotat cu: mese, bibliotecă, panou logopedic, DVD portabil, CD-player, scaune, etc.

În ceea ce privește alimentația copiilor, aceasta se asigură prin intermediul unei firme de prestări servicii. Toate alimentele, inclusiv cele folosite pentru prepararea micului dejun, a gustărilor și a dulciurilor, sunt livrate de către unităţi autorizate de către Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Bihor şi Direcţia de Sănătate Publică Bihor, meniul fiind supervizat de nutriționistul firmei de prestări servicii.


Baza sportivă

Punctul forte al grădiniţei îl constituie baza sportivă (25 000 mp) care cupride:
  • 2 terenuri de sport standard închise cu plasă la înalţimea de 6 m, cu gazon artificial, dotate cu: coş de baschet, băncuţe pentru copii, umbrele, 2 porţi fotbal, etc;
  • 1 piscină exterioară în suprafaţă de 200 mp, cu adândime de 0,85 m;
  • 1 pavilion care cuprinde:
  • 1 piscină în suprafaţă de 200 mp, cu adâncime de 0,65 m, cu balustradă de inox, gresiată;
  • 1 sală relaxare în suprafaţă de 50 mp, dotată cu măsuţe, scăunele, canapele;
  • 3 săli de socializare pentru părinţi şi educatoare în suprafaţă de 50 mp fiecare, dotate cu canapele, fotolii, 1 fotoliu masaj, 1 aparat TV, măsuţe.

Personalul Grădiniței cu Program Prelungit „Trei Ursuleți”

I. Personal didactic

17 de cadre didactice:
- 11 educatoare calificate – 8 titulare, 2 cadru suplinitor și 1 cadru didactic asociat,
- 1 profesor muzică,
- 1 profesor limba engleză,
- 1 psihopedagog,
- 1 profesor limba germană,
- 2 profesori arte plastice.
Calitatea personalului didactic:
- 10 titulari, 5 suplinitori, 1 personal didactic asociat, 1 voluntar
Gradul didactic I: 1
Gradul didactic II: 7
Definitivat: 6
Debutanţi: 3


Personalul didactic este calificat în proporţie de 100 %, evaluarea cadrelor didactice se realizeaza conform Ordinului MECTS nr. 6143/01.11.2011 şi în baza feedback-ului obţinut de la părinţi, reprezentanţii comunităţii locale, profesorii din învăţământul primar – în legătură cu nivelul de pregătire al copiilor pentru integrarea cu succes în clasa pregătitoare. 

II. Personalul didactic auxiliar este format din:

secretară,
administrator financiar.

III. Personalul nedidactic este format din 7 persoane:

Medic medicina generală,îngrijitoare, șofer, consilier juridic, contabil, inspector resurse umane, femeie de serviciu
Grădiniţa cu Program Prelungit „Trei Ursuleți” dispune de 10 cadre didactice auxiliare şi nedidactice.

Lista cadrelor didactice

Nr. Crt. Nume şi prenume Funcţia didactică Grad didactic
1. P. Judith Alicia Prof.înv.primar şi preşcolar Definitivat
2. O. Teodora Ramona Prof.înv.primar şi preşcolar Definitivat
3. H. Florina Sanda Profesor psihopedagog Grad II
4. P. Lavinia Veronica Prof.limba germană Debutant
5. R. Ioana Sorina Prof.înv.primar şi preşcolar Grad II
6. N. Elena Prof.înv.primar şi preşcolar Grad I
7. P. Alina Mariana Prof.înv.primar şi preşcolar Grad II
8. C. Timea Ildiko Profesor limba engleză Grad II
9. P. Viorica Nicoleta Prof.înv.primar şi preşcolar Grad II
10. P. Mariana Teodora Prof.înv.primar şi preşcolar Grad II
11. L. Diana Prof.înv.primar şi preşcolar Definitivat
12. B. I. Carmen Monica Prof.înv.primar şi preşcolar Grad II
13. B. Daniela Monica Prof.înv.primar şi preşcolar Definitivat
14. Z. Felicia Niculina Prof.înv.primar şi preşcolar Definitivat
15. B. Ciprian Prof. arte plastice Debutant


Lista cadrelor didactice pentru materii opționale:

Nr. Crt. Nume şi prenume Funcţia didactică Grad didactic
1. R. Dan Prof. șah Maestru FIDE
2. S. Andreea Prof. pian Debutant
3. S. Horea Prof. arte plastice Debutant
4. V. Laszlo Instructor înot -
5. V. Laszlo Jr. Instructor înot -


PĂDUREA-PLANETA URSULEŢILOR



PROIECT CONCURS ÎN LIMBA ENGLEZĂ - LET’S GROWL